fbpx Termeni și Condiții | Diva Line Distribution

Termeni și Condiții

TERMENI ȘI CONDIȚII

Termeni și condiții de utilizare

  1. Informații generale

Societatea care administrează magazinul online DIVA – LINE de la adresa http://www.diva-line.ro/, este DIVA LINE DISTRIBUTION SRL, cu sediul în Florești, Comuna Florești, Strada AVRAM IANCU, Nr. 155, Județ Cluj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/2140/2014 și având Codul Unic de Înregistrare: 33375503 și Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J12/2140/2014. Cont bancar lei OTP BANK ROMANIA RO31OTPV201001233582RO01.

DIVA LINE DISTRIBUTION SRL funcționează în conformitate cu Legea nr. 31/1990 privind societățile, și își desfășoară activitatea în conformitate cu legislația română în vigoare.

Întregul conținut al site-ului http://www.diva-line.ro/, este proprietatea DIVA LINE DISTRIBUTION SRL și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Este interzisă utilizarea sau reproducerea materialelor aflate pe site sau transmise prin e-mail, fără consimțământul scris al societății.

Vă rugăm să consultați cu atenție Termenii și condițiile de utilizare, deoarece aceste reguli guvernează achizițiile pe care le realizați din cadrul Magazinului online. Aceste reguli stabilesc anumite drepturi și obligații referitoare la achizițiile dvs., inclusiv clarificări și limitări importante.

Prin accesarea, utilizarea, obținerea sau achiziționarea oricărui produs, conținut, date, materiale, informații sau servicii prin intermediul site-ului nostru, dumneavoastră sunteți de acord să respectați aceste Termene și Condiții.

  1. Produse

Magazinul online vă oferă o gamă largă de produse cosmetice profesionale, aparatură electronică, mobilier pentru saloane, produse de unica folosinţă, accesorii şi alte consumabile, atât profesioniştilor din domeniu beauty cât şi utilizatorilor de produse profesionale.

Suntem o echipă formată din membrii cu peste 10 ani de experienţă în domeniul beauty, garantând o selecţie vastă dintre cele mai performante branduri şi produse de pe piaţa naţională şi internatională, care satisfac nevoile oricărui profesionist din domeniul înfrumuseţării.

Paleta de produse se adresează atât saloanelor de coafură, cosmetică, manichiură şi pedichiură cât şi utilizatorilor de uz casnic, dornici să experimenteze noi game de produse profesionale pentru răsfăţul propriu sau a celor dragi.

Oferim un parteneriat de încredere profesioniştilor doritori să îşi construiască succesul folosind produse de top şi urmând trendurile din industria frumuseţii.

Informații cu privire la caracteristicile produselor sunt disponibile pe paginile produselor de pe site-ul nostru sau pentru consultanţa ne puteţi contacta la numărul de telefon: 0751274751, de luni pâna vineri, în intervalul orar 9:00-17:00.

Unele dintre produse sunt destinate doar utilizatorilor profesionali (profesioniștilor din domeniul înfrumusețării). Sunt considerați a fi utilizatori profesionali persoanele juridice şi Persoanele Fizice Autorizate înregistrate în sistem. Produsele destinate utilizatorilor profesionali sunt  semnalizate diferit, prin eticheta: Contactează-ne! și nu pot fi adăugate în cos. Pentru achiziționarea produselor din brandul italian Le Vie Della Terra semnalizate ca atare, vă rog să ne contactați.

  1. Prețuri

Magazinul online și DIVA LINE DISTRIBUTION SRL încearcă să vă ofere prețuri corecte și competitive pentru produsele comercializate în Magazinul online.

Prețurile afișate în Magazinul online nu includ costul total al comenzii. Costul total al comenzii se compune din prețul afișat la care se adaugă cheltuielile de livrare, în funcţie de caz.

Comenzile cu valoare peste 250 RON tva inclus beneficiează de transport GRATUIT, în limita localităţilor acoperite de reţeaua Fan Courier / Sameday / Dpd Curier/ Cargus Curier și în limita greutății coletelor până la 15kg. Pentru coletele cu o greutate mai mare de 15kg, se percepe o taxă de 2 lei pentru fiecare kg în plus.

Pentru comenzile cu valoare sub 250 RON (tva inclus), costul expediţiilor este de 22 RON tva inclus. În cazul în care achitați produsele prin ramburs, la livrare, se va percepe o taxă suplimentară de 4 lei pentru procesarea numerarului de către curier.

În cazul livrărilor în zonele din afara ariei acoperite de Fan Courier, Sameday sau Dpd Curier se adaugă o taxă fixă pentru extra rețea de 20 RON tva inclus.

Magazinul online își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor afișate în magazinul online în orice moment, fără notificare prealabilă, inclusiv în cazul corectării unor prețuri eronat afișate.

  1. Comanda

Primul pas pentru ca o comandă plasată de dvs. să fie procesată este alegerea tipului și numărului de produse pe care le doriți. Din punct de vedere legal, conținutul site-ului nostru nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul site-ului sau telefonic, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest site. Comanda dvs. este urmată de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul http://www.diva-line.ro/ sau telefonice, sunteți de acord cu forma de comunicare (e-mail sau telefonic) prin care Magazinul online își derulează operațiunile.

În cazul comenzii electronice este necesară completarea datelor dvs. conform celor afișate pe site, urmat de confirmarea dvs. prin apăsarea icoanei “Comandă” aflat pe site.

În cazul comenzii telefonice, reprezentantul Magazinului online va prelua toate datele necesare.

Pentru plasarea comenzii, dvs. sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dvs., așa cum sunt acestea specificate în documente și sunteți de acord să furnizați aceste informații necesare, corect și complet.

Mai multe detalii  privind lansarea unei Comenzi găsiţi în meniul de pe pagina principală a siteului www.diva-line.ro: CUM CUMPĂR?

  1. Procesarea comenzilor

Procesarea comenzii se face în cel mai scurt timp de către echipa noastră, în timpul programului de lucru 9-17, de luni până vineri.

După procesare, verificăm disponibilitatea produselor și vă anunțăm acceptarea comenzii de către Magazinul online.

Comanda se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) de acceptare, din partea Magazinului online către dvs., fără a necesita o confirmare de primire din partea dvs.

Contractul dintre dvs. și Magazinul online/DIVA LINE DISTRIBUTION SRL, va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs.

Contractul încheiat în una dintre modalitățile prezentate mai sus, intră în vigoare la data confirmării comenzii de către Magazinul online. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza contractului astfel încheiat.

  1. Modalități de plată

Plata poate fi efectuată prin următoarele modalității:

  • Ramburs: Plata se face direct către curierul care vă livrează coletul sau reprezentantului firmei noastre care se ocupă de livrarea produsului, la momentul preluării coletului. În acest caz, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 4 lei, pentru procesarea numerarului de către curier.
  • Plata online: plata serviciilor de pe site-ul http://www.diva-line.ro/ este efectuată prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de instituțiile autorizate. Pentru eliminarea riscului ca datele dvs. să intre în posesia și să fie folosite abuziv de terțe persoane, compania care gestionează soluțiile de plată garantează securitatea sistemelor informatice.Informațiile privind datele cardului bancar nu sunt transferate sau stocate pe serverele DIVA-LINE, prin urmare nu avem în niciun moment acces la ele.
  • Transfer Bancar sau Ordin de Plata (OP). În situația optării pentru plata prin transfer bancar, după ce ați trimis comanda şi aţi primit e-mailul de confirmare, în câteva minute veţi primi și factura proforma prin e-mail. După plata facturii proforme prin transfer bancar, în maxim 24 de ore, vom emite şi factura fiscală. Factura va include şi costurile de transport, dacă va fi cazul. Pentru expedierea cât mai promptă a coletului este necesar să ne transmiteți prin e-mail dovada plății, imediat după efectuarea ei. Comanda Dvs.va fi expediată în momentul în care contravaloarea facturii intră în contul societăţii noastre.Dacă nu transmiteţi dovada plăţii respectiv plata facturii nu se efectuează în maxim 48 ore de la plasarea comenzii, comanda Dvs.va fi anulată.
  1. Livrare

Termenul de livrare este de aproximativ 2 zile lucrătoare / 48 ore, socotit de la data preluării comenzii. Acest termen este orientativ, el putând mai scurt sau mai lung, modificat din motive independente de voința societății noastre, din cauza mai multor factori, precum disponibilitatea produselor, timpul de procesare de către firma de curierat.

Comenzile cu valoare peste 250 RON tva inclus beneficiează de transport GRATUIT, în limita localităţilor acoperite de reţeaua Fan Courier / Sameday / Dpd Curier/ Cargus Curier și în limita greutății coletelor până la 15kg. Pentru coletele cu o greutate mai mare de 15kg, se percepe o taxă de 2 lei pentru fiecare kg în plus.

Pentru comenzile cu valoare sub 250 RON (tva inclus), costul expediţiilor este de 22 RON tva inclus. În cazul în care achitați produsele prin ramburs, la livrare, se va percepe o taxă suplimentară de 4 lei pentru procesarea numerarului de către curier.

În cazul livrărilor în zonele din afara ariei acoperite de Fan Courier, Sameday sau Dpd curier se adaugă o taxă fixă pentru extra rețea de 20 RON tva inclus.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc și nu mai pot fi achiziționate de către furnizori, nu mai pot fi livrate din cauza unor erori tehnice ori din cauza neconformității constatate în cursul procesului de livrare, veți fi înștiințat în acest sens și vom rambursa sumele plătite de către dvs. pentru aceste produse.

Produsele semnalizate prin menționarea “Disponibil pentru precomandă,” sunt produse reaprovizionabile. După plasarea comenzii se va verifica disponibilitatea produsului la furnizor și veți fi contactați telefonic pentru confirmarea comenzii. Data de livrare afișată a produsului este orientativă, acesta urmând a fi comunicată în momentul confirmării comenzii.

Unele produse sunt disponibile doar la comandă, iar livrarea acestora poate dura între 30 și 60 zile, în funcție de fiecare caz în parte. În cazul în care comandați produse cu termen ridicat de livrare, veți fi înștiințați prin e-mail.

Produsele sunt transportate în condiții optime și vor fi livrate împreună cu factura/bon fiscal, declaraţie de conformitate, garanţie sau alte documente, în funcţie de caz.

Produsele sunt originale, sigilate în ambalajul original al producătorului.

La primirea produselor, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului, precum și disponibilitatea documentelor de vânzare.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi în timpul transportului, revine societății noastre. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și dacă vom fi înștiințați în acest sens la momentul preluării produsului de către dvs. sau cel târziu în 24 ore de la preluarea coletului/pachetului.

Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat, desfăcut vă rugăm să refuzaţi primirea acestuia. În caz contrar orice reclamaţie ulterioară este declarata nulă.

 

  1. Returnare produse

Clienților PERSOANE FIZICE li se aplică următoarele reguli:

Produsele achiziționate prin intermediul Magazinului online pot fi returnate în condițiile OUG nr. 34/2014.

Produsele returnate trebuie sa fie în

  • conditii originale, în ambalajul original
  • fără diferenţe cantitative şi calitative
  • în  aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Produsele sigilate, care au fost desigilate de consumator, nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și/sau din motive de igienă.

Dvs. aveți dreptul să vă retrageți din Contract, respectiv să returnați un produs, în termen de 14 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la ziua în care dvs. ați intrat în posesia fizică a produsului.

Returul se face după notificarea prealabilă a Magazinului online, în scris la adresa de mail contact@diva-line.ro cât şi telefonic la numărul 0751 274 751. Aveţi obligaţia de a ne furniza în scris un nume, prenume/ date firmă, nr. comanda/factura si un numar de cont bancar unde doriţi virarea contravaloarii produselor returnate.

Daca produsul/produsele nu sunt returnate în stare ireproşabilă, cu toate accesoriile şi ambalajul intact, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. 

Produsele returnate se vor expedia exclusiv printr-o firmă de curierat rapid, la adresa: str. Avram Iancu nr.155, localitatea Floreşti, judeţul Cluj, impreuna cu Formularul de Retur completat. Descarcati de aici Formular de Retur.

Cheltuielile cu returnarea produselor vor fi suportate de către dvs.  Contravaloarea produselor returnate se va plăti în termen de maxim 14 zile de la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării de către Diva Line Distribution SRL.

Produsele realizate la comandă, personalizate după specificaţiile clientei nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) —contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Clienților PERSOANE JURIDICE li se aplică următoarele reguli:

În situația în care intervine una dintre situațiile enumerate mai jos, ne obligăm să vă restituim prețul de achiziție în termen de 30 de zile calendaristice, de la primirea sesizării. Sesizările se vor efectua în scris pe adresa de email contact@diva-line.ro şi telefonic la numărul 0751 274 751.

Obligația de restituire a prețului de achiziție este valabilă doar în situația în care returnați produsele achiziționate și a intervenit una dintre cele două situații:

  1. conținutul produselor nu coincide cu oferta de pe pagina web;
  2. s-a comis o eroare legată de livrarea produselor.
  1. Garanții

Toate bunurile comercializate de către DIVA LINE DISTRIBUTION SRL beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalaje originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

În cazul Bunurilor vândute şi livrate de DIVA LINE DISTRIBUTION SRL, certificatul de garanţie va fi emisă de către Vânzător.

Lipsa certificatului de garanţie al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 de ore de la recepţia mărfurilor pe adresa de email al magazinului online contact@diva-line.ro  Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Produsele electronice care prezintă defecțiuni se trimit direct către Service-ul autorizat, urmând istrucțiunile de pe certificatul de garanție.

  1. Alte condiții de utilizare

DIVA LINE DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a anula orice comandă plasată de dvs. în cazul în care aceasta era afectată la momentul respectiv de o eroare tipografică în privința prețului sau disponibilității oricăruia dintre elementele comandate.

DIVA LINE DISTRIBUTION SRL poate realiza modificări asupra specificațiilor oricăror produse sau servicii oferite în magazinul online, sau asupra prețurilor aplicabile pentru aceste produse sau servicii, fără notificare prealabilă.

DIVA LINE DISTRIBUTION SRL face eforturi permanente pentru a asigura acuratețea informațiilor referitoare la produsele și serviciile oferite, totuși există posibilitatea ca unele informații furnizate în magazinul online să nu fie actualizate.

Fotografiile afișate pe paginile Magazinului online au caracter informativ.

Toate ofertele speciale și campaniile promoționale oferite în cadrul Magazinului online sunt valabile în limita stocului disponibil și nu se cumulează în afara cazului în care se specifică în mod expres acest lucru.

DIVA LINE DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a realiza oricare dintre următoarele acțiuni, fără notificare:

  • să modifice, să suspende sau să înceteze operarea sau accesarea Magazinului online, sau a oricărei porțiuni din Magazinul online, pentru orice motiv;
  • să modifice Magazinul online, sau orice secțiune a Magazinului online, și orice reguli sau termeni aplicabili;
  • să întrerupă operarea Magazinului online sau a oricărei secțiuni a Magazinului online în funcție de necesitatea realizării de operațiuni de mentenanță programate sau neprogramate, corectare a erorilor, sau orice alte modificări.

DIVA LINE DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a modifica prezenta condiții de utilizare ale Magazinului online în orice moment, fără înștiințare prealabilă.

 

  1. Protecția Consumatorilor

Conform Ordinului ANPC nr. 72/2010 privind unele măsuri de informare a consumatorilor, pentru corecta informare a consumatorilor și pentru a le acorda acestora posibilitatea să afle informații referitoare la modul în care pot face sesizări ori reclamații, cu privire la produsele și/sau serviciile ce le sunt puse la dispoziție,vă comunicăm următoarele: numărul de telefon TELEFONUL CONSUMATORILOR: 0219551,precum și adresa, numărul de telefon/fax ale comisariatului județean pentru protecția consumatorilor, în a cărui rază teritorială se află operatorul economic:

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Cluj

Adresa: Cluj-Napoca, str. Năvodari nr. 2, cod 400117

Tel.: 0264/431.367

Fax: 0264/431.368

E-mail: reclamatii.cluj@opc.ro

De asemenea, vă comunicăm și adresa site-ului oficial al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor:http://www.anpc.gov.ro.

  1. Politica de confidențialitate și folosirea cookie-urilor

Consultați pagina ” Politica de confidentialitate”  şi pagina “Politica de cookies” pentru a afla mai multe informații.

  1. Soluționarea litigiilor

Prezentul document este supus legii române. Eventualele litigii apărute între vânzătorul Magazin online si cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.

De asemenea, pentru soluționarea alternativă a litigiilor, pe cale extrajudiciară, Comisia Europeană a implementat online platforma SOL (soluționarea online a litigiilor), prin care oricare dintre părți poate soluționa litigiile rezultate din tranzacțiile online. Link-ul catre SOL.

 

  1. Date de contact

Pentru mai multe informații ne puteți contacta:

Comenzile online pot fi plasate non-stop, procesarea lor realizându-se în cadrul programului de lucru al Magazinului online!